Friday, October 28, 2016

My PruBSN TakafulLink

🌸Salam Jumaat, salam Sayyidulayyam. Semoga dipermudahkan urusan hari ini dan hari-hari mendatang. Amiinn. Al-Kahfi jangan lupa ðŸ˜ƒ.

Sahabat saya, housemate semua balik kampung hujung minggu nie. Macam depa nak sambut raya..(Happy Deepavali) hehe. Semoga lancar perjalanan. Saya tengok je la..berkelana di perantauan lagi... berfeeling plakss.. sob.sob.sob.😭

Xpela, lupakan.. nak kongsi, promosi BSN Takaful sikit. Ikhtiar di masa depan. Kita tak taw apa yang bakal berlaku. Jadi, sediakan payung sebelum hujan. Tak semua mampu nak komitmen setiap bulan, tapi bagi yang mampu, daripada shopping kehendak saje, why not saving here. For future, help each other. In shaa Allah bermanfaat. 😇



👆Tiba-tiba jadi model plak.😂.  Alhamdulillah, dah 8 bulan apply Prudential BSN Takaful. Medical card, pampasan & saving. Siapa berminat dan mampu boleh contact sahabat saya ni, orang tganu kite, baik orangnye. Adham Quddus: 019-3707752.

Dengan komitment Rm200/month (pakej lama sebelum Jun 2016), antara manfaat yang saya dapat, 


Manfaat yang saya perolehi dari HealthEnrich Select.


Alhamdulillah..ikhtiarku untuk diri & mereka yang ku sayang ... apapun, semoga ia hanya simpanan untuk masa depan. Amiinnn 😘

#prudentialbsntakaful #forfutureuse #takafulforallforlife





No comments: