Saturday, March 26, 2011

UPDATED 26 MAC - International Muslim Youth Week (ILMU)

Nantikan kemunculan karnival ILMU '11 pada 2-5 april ini bertepat di KOmpleks Perdana Siswa Universiti Malaya. Antara program menarik yang akan diadakan seperti, Larian Amal bersama Berita Harian, Chocolate Fair, Halal Hub Exhibition, Seminar Dinar EMas, Paintball, Incredible Race, dan lain2 lagi..Ahli TaHa@U & orang ramai dijemput hadir untuk bersama-sama menyertai pelbagai aktiviti menarik disepanjang ILMU '11...pelbagai hadiah lumayan menanti anda...  


Org ramai dijemput hadir bagi memeriahkan lagi Majlis Pelancaran Sekretariat Tabung Haji Universiti Malaya (TaHa@UM)...Bagi yang belum menjadi ahli TaHa@U anda masih berpeluang untuk mendaftarkan diri anda sebagai ahli di booth TH di ILMU '11 dengan deposit serendah RM2.00 sahaja...dapatkan pelbagai faedah,promosi serta diskaun di lokasi2 terpilih dengan hanya mendaftarkan diri sebagai ahli TaHa@U...Jangan lepaskan peluang !


Anda mahu rasakan kenikmatan coklat daripada pelbagai rasa dan rupa? Nantikan kemunculan Chocolate Fair 2011 di Auditorium Kompleks Perdana Siswa(KPS) sempena Karnival Ilmu/karnival TAHA at U pada 2 hingga 5 April ini.



Ayuh!!kita catatkan sejarah yang baru di Karnival ini, sebagai tanda sokongan,,khabarkan kepada sesiapa sahaja untuk hadir di Karnival ini dan kita 'like' page ini..TQ :)


Adakah kita tahu mengenai Halal Hub? yang menjaringkan satu dunia dalam satu tujuan memastikan makanan yang kita makan berstatus HALAL,,adakah kita yakin dengan makanan yang kita makan sekiranya berada di negara yang bukan Islam seperti di Russia, Eropah, dan sebagainya.Ayuh Sama-sama kita meriahkan Halal Hub ini sambil menambah ILMU di KARNIVAL ILMU 2011 di KPS Uni.Malaya pada 2 hingga 5 April ini =)

2 comments:

Hafizah. A said...

assalamualaikum..nak join buleh??

Unknown said...

eh2..mmg d jemputkan..sorry jah...kesibukan buatku lupa sama ini blog..xsempat check..dh tamat sudah prog ni..thn2 dpan InsyaAllah buat lagi...smemangnya dialu2kan.. =)